تشکیل ۱۰۰ تیم تخصصی مطالبه‌گری برای امر به معروف مسئولان در فارس
کد خبر: 4177077
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

تشکیل ۱۰۰ تیم تخصصی مطالبه‌گری برای امر به معروف مسئولان در فارس

مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تشکیل ۱۰۰ تیم تخصصی مطالبه‌گری به منظور امر به معروف و نهی از منکر مسئولان در این استان خبر داد.

کاظم اسماعیلی‌شعار، مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، کاظم اسماعیلی‌شعار، مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، ۳۰ مهرماه در نشست با مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس به صورت ارتباط تصویری اظهار کرد: مطالبه‌گری به عنوان یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب از دانشجویان، آن‌گونه که باید به صورت جامع و تخصصی، جامه عمل پوشانده نشده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مطالبه‌گری در قشر دانشگاهی افزود: دانش تخصصی جامعه دانشگاهی باید در جهت رفع نواقص، کاستی‌ها و نیازمندی‌های کشور به کار گرفته شود.

مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مطالبه‌گری دانشجویی می‌تواند قوه محرکه مسئولان در اصلاح و پیشبرد امور و جوششی در رفع کاستی‌ها باشد، افزود: بسیج دانشجویی استان فارس، امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را با تشکیل ۱۰۰ تیم تخصصی مطالبه‌گری منطبق با رشته‌های تخصصی دانشگاهی عینیت خواهد بخشید.

اسماعیلی شعار، میز تخصصی عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، بهداشت، درمان و سلامت غذا، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، دامداری و منابع آب، میزهای تخصصی فرهنگ عمومی، اقتصاد اسلامی، آموزش و پرورش، خانواده و جوانی جمعیت، سینما و هنر و میز تخصصی مدیریت کلان شهری را ۱۰ میز تخصصی محوری برشمرد که دانشجویان در آن ورود تخصصی پژوهشی و مطالبه‌گری خواهند داشت.

وی در پایان با دعوت از همه دغدغه‌مندان جوان انقلابی برای کمک در عرصه مطالبه‌گری تخصصی، تصریح کرد: نتایج مطالبه‌گری در هر یک از میزهای تخصصی به صورت ماهانه به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha