حضور ۹۵ کارگاه مشاغل خانگی در نمایشگاه اقتصاد به توان مردم بیرجند
کد خبر: 4177500
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

حضور ۹۵ کارگاه مشاغل خانگی در نمایشگاه اقتصاد به توان مردم بیرجند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح پنجمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در مرکز استان گفت: در این نمایشگاه ۹۵ کارگاه مشاغل خرد خانگی حضور دارند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی، امروز سه شنبه دوم آبان در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در مرکز خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این نمایشگاه از سراسر استان خراسان جنوبی تولید کنندگان مشاغل خرد حضور یافته‌اند، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد به توان مردم، حمایت از کارگاه‌های کوچک و زودبازده در سراسر استان است.

وی افزود: یکی از اقدامات سازمان بسیج سازندگی حمایت از تولیدکنندگان در بخش مشاغل خانگی و مشاغل خرد است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح پنجمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در مرکز استان گفت: در این نمایشگاه ۹۵ کارگاه مشاغل خرد خانگی حضور دارند.

هنری با اشاره به اینکه نمایشگاه اقتصاد به توان مردم از اول تا پنجم آبان ماه در بیرجند برپا است، افزود: این نمایشگاه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی برگزار شده است.

هنری ادامه داد: هر روز این نمایشگاه با یک عنوان نامگذاری شده؛ دوشنبه میلاد یازدهمین نور، سه شنبه برای غزه صبور، چهارشنبه سلامی از دور، پنجشنبه نان داغ از تنور و جمعه بی قرار ظهور نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه نیز در قالب راهیان پیشرفت بازدید دانش آموزان از مشاغل مختلف و اجرای زنده فرآیند اشتغال در برخی از رسته‌های شغلی و صنایع دستی است.

هنری با بیان اینکه برنامه‌هایی ویژه کودکان نیز در این نمایشگاه از جمله ایستگاه نقاشی پیش بینی شده است، اظهارکرد: نصب بنر جهت نوشتن دلنوشته و طراحی به یاد کودکان مظلوم غزه از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در واقع نمایشگاه علاوه بر کمک به بازاریابی تولیدات و بستری برای احصا و کمک به حل مسائل مردم در حوزه مشاغل خرد و خانگی است، بیان کرد: در حین برگزاری نمایشگاه پایش اطلاعات تولیدکنندگان انجام شده و تمامی مسائل و مشکلات آنها در سامانه نرم افزاری ثبت می‌شود.

هنری خاطرنشان کرد: محل برگزاری این نمایشگاه میدان ابوذر، بوستان مفاخر شهرداری بیرجند بوده و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha