توصیه قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی به نوجوانان محلاتی
کد خبر: 4179502
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

توصیه قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی به نوجوانان محلاتی

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به کودکان و نوجوانان محلاتی در آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) گفت: از شما دانش‌آموزان تقاضا دارم از توسعه فعالیت‌های قرآنی کوتاه نیامده، فعالیت در این عرصه را جدی بگیرید تا محلات را به قطب قرآنی کشور تبدیل کنید.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی، امروز، 11 آبان، در مرسم تجلیل از 110 برگزیده هشتمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) محلات، که در پژوهشکده گل و گیاهان زینتی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش جدی معلمان و مربیان قرآن در مقابل توطئه‌های دشمنان، ادامه داد: معلمان هستند که اجازه نمی‌دهند کودکان و نوجوانان ما از قرآن، اسلام و اهل‌بیت (ع) فاصله بگیرند.

وی اظهار کرد: معلمان مدارس و مادران در خانواده توانستند جریان «سلام فرمانده» را به جریانی جهانی تبدیل کنند. برخی براین باروند که این سرود توسط دستگاه‌ها و رسانه توسعه یافت، اما از نگاه بنده این جریان وقتی رونق گرفت که مدارس گشایش یافت. بعد از دوسال تعطیلی مدارس به دلیل کرونا شاهد بروز موجی در این زمینه در اقصی نقاط شهری و روستایی بودیم. به برکت این سرود افرادی هستند که هیچ از اسلام نمی‌دانند، اما امام زمان(عج) را می‌شناسند.

حریزاوی تحول در غزه را نشئت گرفته از ایستادگی و داشتن روحیه قرآنی برشمرد و اضافه کرد: هزاران کودک و زن در این جنگ نابرابر به شهادت رسیدند، اما همچنین در مقابل رژیم صهیونیستی همچون کوه ایستاده و دست از حقیقت برنمی دارند. این امر حاکی از گسترش و تقویت ایمان و آمادگی جهان برای ظهور حضرت منجی دارد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: نوجوانان قرآنی می‌توانند سربازانی شایسته برای امام زمان(ع) باشند و با همت‌های بلند گام‌های مهم و مؤثری در رونق فعالیت‌های قرآنی در سطح اجتماع بردارند.

وی در پایان از برگزاری هشتمین جشنوار ه قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) در محلات تقدیر کرد و افزود: از شما نوجوانان و کودکان تقاضا دارم از توسعه فعالیت‌های قرآنی کوتاه نیامده و فعالیت در این عرصه را جدی بگیرید تا محلات را به قطب قرآنی کشور تبدیل کنید.

انتهای پیام
captcha