دعوت کانون ادبی نفس از شاعران برای چاپ کتاب
کد خبر: 4181846
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

دعوت کانون ادبی نفس از شاعران برای چاپ کتاب

دبیر کانون ادبی نفس در نهمین نشست این کانون از شاعران دعوت کرد تا اشعار خود را با موضوع اهدای عضو ارسال کنند تا به صورت کتاب منتشر شود.

دعوت کانون ادبی نفس از شاعران برای چاپ کتاببه گزارش ایکنا، نهمین نشست کانون ادبی نفس با حضور جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان و اجرای صابر قدیمی برگزار شد. آغاز این برنامه به ادای احترام به یاد و خاطره افشین یداللهی شاعر، ترانه‌سرا و از سفیران تاثیرگذار در فرهنگسازی اهدای عضو اختصاص داشت.

در این نشست حمیدرضا امیرافضلی؛ دبیر کانون ادبی نفس ضمن تقدیر از حضور پررنگ شاعران و نویسندگان در اعتلای فرهنگ اهدای عضو، از چاپ و انتشار اولین مجموعه شعر نفس خبر داد و گفت: به زودی و در راستای فرهنگسازی هرچه بیشتر، تمامی اشعار مرتبط با اهدای عضو گردآوری و چاپ خواهد شد و از علاقمندان خواست تا آثار خود را برای چاپ در این کتاب ارسال کنند.  

در این مراسم همچنین دکتر اسماعیل امینی رئیس هیئت مدیره کمیته ادبی ضمن تاکید بر نقش هنر و ادبیات در فرهنگسازی، به تبیین نقش فرهنگ در جوامع انسانی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه پرداخت. 

 در این مراسم عبدالجبار کاکایی، دکتر اسماعیل امینی، عباس سجادی، کورس احمدی، دکتر علی آبان، عباس کریمی، مهدی استاداحمد، محسن انشایی، داوود رحمت‌اللهی، علی ایلیا، مسعود امامی، دکتر مریم سلیمی، یلدا انگالی، نیما ایمانی، مریم آرام، دکتر زینب کوشکی، دکتر عاطفه میرسعیدی، امید چاوشی، ستاره جوادزاده، ساناز قوامی، خلیل جوادی، مریم آرام، بابک وهابی، سیروس ذکایی، ستاره چگینی، امیرعلی سلیمانی، آرزو سبزوار قهفرخی و دیگر شاعران حاضر به شعرخوانی پرداختند.

در پایان این نشست ادبی، متقاضیان کارت اهدای عضو خود را از غرفه صدور آنی کارت دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha