مسابقات کشوری قرآن را در کدام شبکه‌ها ببینیم
کد خبر: 4184986
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

مسابقات کشوری قرآن را در کدام شبکه‌ها ببینیم

اهالی بجنورد از امروز میزبان مدرسان، قاریان و حافظان قرآن سراسر کشور هستند تا شاهد برپایی رویداد باسابقه سازمان اوقاف باشند، اما از چه طریقی می‌توان تلاوت‌ و اجراهای رقابت‌های چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را شنید یا مشاهده کرد؟

مسابقات کشوری قرآن را در کدام شبکه‌ها ببینیمبه گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله پایانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از امروز ۹ آذرماه در بجنورد آغاز می‌شود و تا 18 آذرماه ادامه دارد.

آئین آغازین این رویداد از ساعت 14:۳۰ در هتل داریوش بجنورد با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود. رقابت‌های بخش نغماتی(دعاخوانی، همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی و اذان ویژه آقایان) از فردا در بخش آقایان آغاز و بخش بانوان و مسابقات رشته‌های آوایی نیز (قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و حفظ بیست جزء) طی روزهای هفته آتی اجرا می‌شود.

حضور در محل سالن مسابقات برای عموم آزاد است، اما علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم از سراسر جهان به ویژه مردم کشورمان از چه طریقی می‌توانند شاهد این مسابقات باشند.

پخش زنده چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری از طریق:
پخش زنده از رادیو قرآن
رادیو تلاوت 
رادیونمای رادیو قرآن 
بخش‌هایی از مسابقات در شبکه خبر ۱ و ۲ 
شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی اترک 
و پخش اینترنتی زنده از؛
وبگاه تکیه‌آنلاین
هیئت‌آنلاین https://heyatonline.ir/Quran/
قرآن‌آنلاین و نیز در آپارات، روبیکا به نشانی oghaf_qurani@ و پخش زنده از نخستین شبکه تخصصی قرآنی ۲۴ساعته اقرا با لینک‌های زیر صورت می‌گیرد.

لینک پخش شبکه اقرا در تلوبیون
www.telewebion.com/live/namaquran

لینک پخش شبکه اقرا در تلویزیون سپهر 
https://sepehrtv.ir/live/namaquran

لینک پخش شبکه اقرا در روبیکا
https://rubika.ir/besuye

از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شده است، تا این لحظه شبکه قرآن و معارف سیما برای پخش مسابقات اعلام آمادگی نکرده است.

انتهای پیام
captcha