استقبال ۸۰ هزار نفری مردم خراسان‌شمالی از مسابقات قرآن کریم
کد خبر: 4186393
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

استقبال ۸۰ هزار نفری مردم خراسان‌شمالی از مسابقات قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: ۸۰ هزار نفر از شهروندان این استان از نهم آذرماه تاکنون از برنامه‌های این دوره از مسابقات استفاده کردند که استقبال بی نظیری است.

حجت‌الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی، امروز ۱۵ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:‌ بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن در خراسان‌شمالی برگزار شد که به طور میانگین ۴۰ هزار نفر در این محافل حضور پیدا کرده و بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در طول برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز در خراسان‌شمالی روزانه چهار هزار نفر از این رویداد استبقال کرده و به همراه خانواده‌هایشان از این کلام روح بخش بهره بردند که در مجموع ۴۰ هزار نفر از مردم خداجو و دیندار خراسان‌شمالی از این حرکت معنوی بهره لازم را برده و فضای استان بیش از پیش و به برکت این مسابقات معنوی شد.

دبیر برگزاری چهل و ششمین مسابقات سراسری قران کریم در خراسان‌شمالی همچنین در بخش دیگری از سخنانش استقبال باشکوه مردم استان از این رویداد قرآنی را نتیجه تلاش‌های اهالی رسانه دانست و اظهار کرد: حضور اهالی رسانه و انعکاس خوب این رویداد سبب استقبال بی‌نظیر مردم از این دوره از مسابقات شد.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ نفر در شهر بجنورد از نهم ماه جاری آغاز شده و هجدهم همین ماه به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام
captcha