فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رای در سمنان در حال اجراست
کد خبر: 4186753
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
توسط هیئت اجرایی

فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رای در سمنان در حال اجراست

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رای در سراسر استان توسط هیات اجرایی در حال اجرا است گفت: در این راستا می‌توان شعب اخذ رای را تجهیز کرد.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، امروز، 18 آذر در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات و اخبار از روند برگزاری انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس در استان اظهار کرد: هم اکنون ستاد انتخابات استان در فرایند قانونی تعیین شعب اخذ رأی در هیأت‌های اجرایی قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان متذکر شد: پوشش اینترنت در همه شعب اخذ رأی یکی از تأکیدات ویژه ستاد در سراسر استان است که در این راستا اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پوشش ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی را برای انتخابات تضمین کرده است.

به گفته ریواده؛ تا پایان آذرماه هیأت‌های اجرایی استان در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها فرایند تعیین شعب را صورت می‌دهند که بر این اساس شعب اخذ رأی در استان جانمایی شده و باید به ثبت قانونی برسد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه تا روز یازدهم اسفندماه تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای شعب اخذ رأی در استان مهیا می‌شود یادآور شد: در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های نظارت انتخابات استان نیز قرار داریم که این فرایند تا روز چهاردهم دیماه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان برای مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی استان بررسی می‌شود، یادآور شد: در فرصت به دست آمده تا اعلام قطعی صلاحیت‌ها، تعیین اعضای شعب و نمایندگان فرماندار نیز صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان از آموزش اعضای شعب در استان خب رداد و افزود: این آموزش‌ها به صورت شهرستانی است تا بتوان از ظرفیت‌های مختلف برای آموزش قانون انتخابات و آئین نامه اجرایی استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha