نسبت به سرنوشت جامعه بی‌تفاوت نباشیم
کد خبر: 4189024
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور:

نسبت به سرنوشت جامعه بی‌تفاوت نباشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی گفت: همه باید به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزیم و نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی‌تفاوت باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشوربه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در آیین اختتامیه سی‌وسومین دوره رشد و تعالی معنوی و بصیرتی ویژه رؤسای ادارات حوزه مرکزی انتظامی کشور که امروز، 29 آذرماه در شهر مقدس قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اگر گرفتاری در کارتان پیش آمد، حدیث کساء را بخوانید، این حدیث مقدس با محوریت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) گره‌گشایی می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: امر به معروف منجر به شناخت جامعه نسبت به خوبی‌ها می‌شود و در صورت غفلت از این واجب الهی، جای معروف و منکر در جامعه عوض خواهد شد؛ همه باید به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزیم و نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی‌تفاوت باشیم.

ادیانی با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) با خون خود امر به معروف و نهی را زنده کرد، گفت: اساس امر به معروف مبارزه با فساد است و به این دلیل، عده‌ای با اجرای آن مخالفت می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور داشتن غیرت ملی را یک معروف بزرگ همچون ستارخان و باقرخان و بی‌غیرتی ملی را یک منکر بزرگ همچون شاه سلطان حسین برشمرد و اظهار کرد: برادری، بزرگ‌ترین معروف در نیروی انتظامی کشور است.

ادیانی خطاب به رؤسای ادارات حوزه مرکزی انتظامی کشور تصریح کرد: توجه به خانواده و فرزندان جزو اولویت نیروی انتظامی و بلکه نیرو‌های مسلح است و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها تأکیداتی بر عدم غفلت موضوع خانواده داشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور بزرگترین معروف پدر خانواده را حضور در خانه دانست و یادآور شد: برخی از فرماندهان و مدیران به این مهم، کم‌توجهی می‌کنند، یک فرمانده و مدیر زمانی کارش را درست انجام داده که جدیت و موفقیت در محیط کار را با محبوبیت در خانه و خانواده خود تکمیل کند.

انتهای پیام
captcha