توسعه گردشگری استان فارس با برپایی نمایشگاه‌ها
کد خبر: 4191102
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

توسعه گردشگری استان فارس با برپایی نمایشگاه‌ها

مدیرکل راه آهن فارس با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس تأکید کرد: این نمایشگاه تأثیر به سزایی در معرفی جاذبه‌ها و خدمات و همچنین توسعه گردشگری استان فارس دارد.

دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهرداد انصاری، مدیرکل راه آهن فارس امروز، 10 دی‌ماه با حضور در دبیرخانه نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری پارس و صنایع دستی در شیراز بیان کرد: نمایشگاه گردشگری پارس می‌تواند محل اجتماع همه حوزه‌های مختلف گردشگری باشد.

وی ادامه داد: کار بزرگی است که از فعالان گردشگری تاثیرگذار کشورهای دیگر در این نمایشگاه دعوت شده است، چرا که ضمن استفاده از نظرات و تحربیات آن‌ها، برنامه‌های طرفین ارائه می‌شود.

مدیرکل راه آهن فارس بیان کرد: بخشی از کار ما در حمل و نقل ریلی در حوزه گردشگری این‌گونه است که نیاز به همکاری استان‌های همجوار داریم، چون معتقدیم گردشگری وقتی می‌خواهد در مثلث طلایی سیر کند، باید این موضوع از قبل پوشش داده شده باشد.

انصاری با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری پارس جایی است که می‌توان این ظرفیت را ارائه کرد، گفت: تلاش می‌شود در این نمایشگاه خدمات شرکت‌های ریلی معرفی شود.

یادآور می‌شود، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي از 13 تا 16 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha