خون شهدای حادثه تروریستی کرمان، به سیلی ویرانگر تبدیل خواهد شد
کد خبر: 4191979
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

خون شهدای حادثه تروریستی کرمان، به سیلی ویرانگر تبدیل خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پیامی مشترک با بیان اینکه قطره قطره خون پاک شهدای کرمان در رویشی اعجاز برانگیز، به سیلی ویرانگر تبدیل خواهد شد گفت: بساط ظلم و استبداد و ستم را در هم خواهد پیچید و البته آن روز دیر نخواهد بود.

 حادثه تروریستی کرمانبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سید محمدرضا هاشمی، استاندار در پیامی ضمن محکومیت فاجعه حادثه تروریستی کرمان همدردی مردم سمنان با کرمان را اعلام کردند.

در این پیام آمده است: در چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، حادثه تروریستی و کور دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که حتی از دوستداران و زائران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند، موجی از غم و اندوه را بر دل‌های ملت بزرگ ایران جاری ساخت و تمامی آزادی خواهان و استقلال‌طلبان را به سوگ نشاند.

در ادامه این پیام آورده شده؛ شکی نیست که قطره قطره خون پاک این شهیدان در رویشی اعجاز برانگیز، به سیلی بنیان‌کن و ویرانگر تبدیل خواهد شد و بساط ظلم و استبداد و ستم را در هم خواهد پیچید و البته آن روز دیر نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان یادآور شدند: آمریکای جنایتکار و رژیم تروریست و غاصب صهیونیستی بدانند که به خاک و خون کشیدن ده‌ها انسان بی‌گناه از زن و کودک و پیر و جوان نه تنها بیش از پیش بر حقانیت و اهداف نورانی و جهان شمول این انقلاب، مُهر تأیید خواهد زد، بلکه هر لحظه چهره‌ کثیف و منحوس جنایتکاران و فریب‌خوردگان و تروریست‌های وابسته به دشمنان این ملت را برای جهانیان هویدا و مشهود خواهد ساخت.

در این پیام می‌خوانیم: به فرموده، آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بر این باوریم که پویشگران صراط حق و ره‌پویان راه شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدای والامقام، تا لحظه‌ گرفتن انتقام از این سفاکان و خون‌خواران تاریخ، آرام نخواهند نشست و انتقام خون‌های به ناحق ریخته این حادثه، به یاری خداوند قهار و به دست فرزندان رشید این مرز و بوم ستانده خواهد شد.

در خاتمه پیام هم آمده است: این‌جانبان ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و وحشیانه، شهادت جمعی از هم وطنان عزیز در این واقعه دردناک را به ساحت نورانی حضرت، ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و با آرزوی علو درجات برای شهدای مظلوم این حادثه و شفای عاجل تمامی مصدومان و مجروحان، صبر و اجر از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام
captcha