حادثه کرمان تداوم جنایات اسرائیل در غزه است
کد خبر: 4192430
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

حادثه کرمان تداوم جنایات اسرائیل در غزه است

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: حادثه کرمان تداوم جنایات اسرائیل در غزه و تمام این جنایات ناشی از استیصال آمریکا و اسرائیل است‌.

راهپیماییبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی، امروز ۱۶ دی، در مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس که در بلوار امامت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه اساس حکومت آمریکا بر پایه آدم‌کشی بنا شده است، اظهار کرد: ابتدا ۱۰۰ میلیون سرخ‌پوست در آمریکا قتل عام شدند تا نخستین دولت این کشور مستقر شود. کجایند رسانه‌های غربی و سلبریتی‌های مزدور که این وقایع را افشاگری کنند؟ چرا در مورد این جنایت کمیته حقیقت‌یاب تشکیل نمی‌دهید و در شورای امنیت قطعنامه تصویب نمی‌کنید؟ 

وی با اشاره به قتل عام بیش از یک میلیون انسان در ویتنام، ۲۲۰ هزار نفر در حادثه هیروشیما و ناکازاکی و همچنین کشتار غیرنظامیان در افغانستان توسط آمریکا، افزود: آمریکایی‌ها با همراهی ۳۸ کشور به عراق حمله کردند، با این دو اتهام واهی که عراق دارای بمب اتم است و تروریسم بین‌الملل را در خود می‌پروراند و با ۱۷۰ هزار نیروی نظامی بیش از ۱۰ سال در عراق حضور داشتند و بیش از یک میلیون عراقی را کشتند و تا امروز نه‌تنها بمب اتمی در این کشور پیدا نشد، بلکه به همگان اثبات شد که تروریسم بین‌الملل مولود خود آمریکاست.  

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه القاعده و داعش توسط آمریکا و اسرائیل ایجاد شدند، بیان کرد: مدافعین حرم، جبهه مقاومت و سردار سلیمانی با داعش به عنوان مولود نامشروع آمریکا در منطقه مقابله کردند و اتهام حاج قاسم تنها همین بود. امروز با حادثه تروریستی کرمان، برای تمام جهان اثبات شد آمریکا هویتی جز آدم‌کشی ندارد، باید محافظه‌کاری‌ها را کنار بگذاریم و این حقیقت را غیرتمندانه فریاد بزنیم. 

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه حادثه کرمان تداوم جنایات اسرائیل در غزه است، تصریح کرد: تمام این جنایات ناشی از استیصال آمریکا و اسرائیل است‌. امروز آدم‌کشی‌های داعش و اسرائیل، در حقیقت صدای بلند ناله‌های آمریکا به‌عنوان یک ابرقدرت رو به اضمحلال است‌، چیزی تا پیروزی جبهه حق باقی نمانده و ان‌شاءالله به زودی همه ما در بیت‌المقدس نماز جماعت به پا خواهیم کرد. 

وی بیان کرد: آمریکا ۹۰ نفر از مردم بی‌گناه ما را به شهادت رساند، تنها به این جرم که عاشق حاج قاسم بودند. شما عزیزان ما را این طور قطعه‌قطعه کردید، اما با افتخار می‌گوییم بکشید ما را، ملت ما هوشیارتر می‌شود و برای ملتی که معتقد به خط شهادت است، حقارت معنا ندارد، ما شهدای خود را در جبهه حق تربیت کردیم، لذا سربلند و پیروزیم.  

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: امروز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دیگر تنها شعار مردم ایران، عراق و فلسطین نیست، بلکه کل دنیا این دو شعار را فریاد می‌زند. 

 در این مراسم پیکر شهیدان مریم قوچانی غروی و عادل رضایی از شهدای حادثه تروریستی کرمان و همچنین پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس، شهید جواد ایزدی بر روی دوش مردم مشهد تشییع شد.

انتهای پیام
captcha