۷۰۰ دانشجو در جشنواره ملی «روایت حبیب» شرکت کردند
کد خبر: 4193099
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

۷۰۰ دانشجو در جشنواره ملی «روایت حبیب» شرکت کردند

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: از ۲۵ استان در جشنواره «روایت حبیب» شرکت کردند؛ مسابقه‌ها ابتدا در سطح پردیس‌ها و مراکز برگزار و منتخبان برای حضور در جشنواره نهایی اعلام شدند. در این جشنواره، میزبان ۷۰۰ نفر دانشجو شامل ۳۷۰ نفر دانشجوی دختر و ۳۳۰ نفر دانشجوی پسر بودیم و از تمام اقوام در این گروه‌ها حضور داشتند.

مشهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حمیدرضا مشهدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره سرود و هنرهای نمایشی دانشجو معلمان سراسر کشور با عنوان «روایت حبیب» که امروز ۱۹ دی ماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: امسال برای اولین‌بار جشنواره فرهنگی - هنری دانشگاه فرهنگیان به‌صورت گروهی و مجزا در استان قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: از ۲۵ استان در این جشنواره شرکت کردند؛ مسابقه‌ها ابتدا در سطح پردیس‌ها و مراکز برگزار و منتخبان برای حضور در جشنواره نهایی اعلام شدند. در این جشنواره، میزبان ۷۰۰ نفر دانشجو شامل ۳۷۰ نفر دانشجوی دختر و ۳۳۰ نفر دانشجوی پسر بودیم و از تمام اقوام در این گروه‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه داوران جشنواره در سطح بسیار خوبی بودند، بیان کرد: جشنواره در سه سالن در شهر استان قزوین با ۱۵ نفر داور برگزار شد و تلاش کردیم با توجه به اتفاق‌هایی که در کرمان اتفاق افتاد و یک دانشجو معلم به شهادت رسید، شرایط برگزاری جشنواره را مدیریت کنیم. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های نمایشنامه‌خوانی رادیویی، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر عروسکی، سرود و تعزیه برگزار شد و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان قزوین موفق شدند در بخش تئاتر عروسکی رتبه دوم کشور را کسب کنند. 

انتهای پیام
captcha