چهارمین جشنواره «بیتا» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4193489
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

چهارمین جشنواره «بیتا» در یزد آغاز شد

چهارمین دوره جشنواره بانوان یزدی توانمند امروز با عنوان «بیتا» با رویکرد توانمندسازی بانوان در حسینیه صاحب الزمان(عج) محله محمودآباد شهر یزد آغاز شد.

چهارمین جشنواره «بیتا» در یزدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌ عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، چهارمین دوره جشنواره بانوان یزدی توانمند امروز، 22 دی‌ماه با عنوان «بیتا» با رویکرد توانمندسازی بانوان یزدی در حسینیه صاحب الزمان(عج) محله محمودآباد شهر یزد آغاز شد.

در این رویداد که به‌صورت ماهیانه ویژه بانوان یزدی برگزار می‌شود؛ غرفه‌هایی در حوزه مشاغل خانگی، ورزش با بازی‌های رومیزی و ابربازی‌ها، فرهنگی، کتاب، مشاوره فردی، شیطان‌شناسی، آموزش شهروندی و قصه‌گویی کودک و آموزش ایمنی برپا می‌شود.

زیارت مجازی، نمایشگاه جواهرانه، درخت برکت، مشاوره زنان، پایش سلامت و مشاوره طب سنتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که برای این دوره جشنواره بیتا در یزد برنامه‌ریزی شده است.

بیش از ۸۰ غرفه مشاغل خانگی در این دوره از جشنواره مشارکت دارند و در راستای توانمندسازی بانوان در حوزه مالی در حاشیه این جشنواره بازارچه مشاغل خانگی نیز دائر است تا به معرفی مشاغل خانگی که بانوان می‌توانند در آن فعالیت کنند، بپردازد.

یادآور می‌شود، چهارمین جشنواره بیتا در حسینیه صاحب‌الزمان(عج) محمودآباد واقع در خیابان آکادمی یزد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای اقشار مختلف است.

انتهای پیام
captcha