تحقق شعار «ما می‌توانیم» ضرورت جامعه است
کد خبر: 4194638
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

تحقق شعار «ما می‌توانیم» ضرورت جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت تحقق شعر «ما می‌توانیم» تاکید کرد و گفت: متاسفانه هنوز برخی صنایع در استان هستند که در برابر مطالبات از کلمه «نمی‌توانیم» استفاده می‌کند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان،  عصر روز گذشته، 28  دی در جمع خبرنگاران در پایان مراسم افتتاحیه جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: در بازدیدی که از برخی صنایع استان در هفته جاری داشتیم متأسفانه با پدیده‌ای برخورد کردیم که شایسته جامعه ایرانی نیست. کلمه «نمی توانیم» درباره برخی کمبودها و مطالبات صنعتی قابل پذیرش نیست، در این راستا ما باید شعار «ما می توانیم» را بین صنعتگران ترویج و از آن عبور کنیم تا به «ما توانستیم» برسیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه انتظار ما از برخی صنایع بیشتر است، متذکر شد: در نظامی که سکاندار آن امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند باید خودباوری نهادینه شود.

حجت‌الاسلام مطیعی در پایان گفت: برگزاری جام رسانه‌ای امید با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و امیدآفرینی در جامعه را کاری بر زمین مانده به همت بسیج رسانه راه‌اندازی کرده است. باید اهداف این رویداد به دقت احصا و مورد هدف قرار گیرند تا نتیجه خوبی را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha