زنگ انقلاب در مدارس سمنان نواخته شد
کد خبر: 4197136
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

زنگ انقلاب در مدارس سمنان نواخته شد

آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام خرمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان، امروز، 11 بهمن‌ماه با بیان اینکه امروز نیز جوانان ما در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی و دینی سرآمد هستند، گفت: امروز کشور در آستانه رویداد بزرگ انتخابات قرار دارد که نقش جوانان در این رویداد هم مانند همیشه تأثیرگذار است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش دارند که جوانان ما را ناامید کنند که بر این اساس حضور مردم در صحنه‌های مختلف همیشه نقشه‌های دشمنان را بر آب کرده و همین امر دشمنان را عصبانی‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام خرمیان با اشاره به اینکه مراسم زنگ انقلاب اسلامی امروز، همزمان با مدارس سراسر کشور در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه استان و متقارن با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان گفت: امروز ۱۳۳ هزار دانش‌آموز استان هم صدا با دیگر دانش‌آموزان ایران اسلامی، برگزار که مراسم محوری زنگ انقلاب در مرکز استان به میزبانی مدرسه پیامبر اعظم(ص) برگزار شد و در آن مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این مراسم و در سخنانی کوتاه، جوانان و نوجوانان را آینده‌ساز ایران اسلامی دانست و گفت: امام خمینی(ره) همواره عقیده داشتند که امید ما باید به جوانان باشد همان‌طور که بسیاری از جوانان ما در دفاع مقدس رشادت‌های بزرگی را صورت دادند.

انتهای پیام
captcha