مردم می‌دانند اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران تجزیه می‌شود
کد خبر: 4199179
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مردم می‌دانند اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران تجزیه می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد گفت: مردم ما می‌دانند که اگر جمهوری اسلامی نباشد نه تنها ایران اسلامی ما تجزیه می‌شود بلکه تعداد قابل توجهی از کشورهای پیرامون ما تجزیه خواهند شد.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، امروز، 22 بهمن‌ماه در مراسم راهپیمایی چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز گفت: آمریکای زبون و خار بداند هر چقدر بیشتر ما را تحریم کند، ما بیشتر در صحنه حضور پیدا می‌کنیم. شاهد مثال عرض بنده همین جمعیتی است که به خیابان‌های اهواز و هزاران شهر و شهرستان و روستاها آمده است.

وی افزود: هر چقدر که آنها فشار را بر ما بیشتر کنند حضور مردم پررنگ‌تر خواهد شد. یک پیام برای مسئولان داخل کشور دارم، مردم برای راهپیمایی چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باز آمدند؛ آمدن مردم به معنای این نیست که از رفتارهای بعضی از ما گله‌مند نیستند، آمدند که بگویند ما به تکلیف خود عمل کردیم شما به تکلیف خودتان عمل کنید.

موسوی‌ فرد بیان کرد: ملاک اینکه بدانیم ما به تکلیف خودمان عمل کرده‌ایم و در این مکان امروز دور هم جمع شده‌ایم این است که آیا آمریکا خوشحال است یا ناراحت. طبیعتاً هرچه شما پرشورتر در صحنه حاضر شوید شیطان ناراحت‌تر است. اگر خواستید عملکرد خود را محک بزنید مثلاً خواهری شیطان فریبش داد و حجاب برداشت باید ببیند آمریکا خوشحال است یا ناراحت؟ وقتی محجبه‌ها می‌آیند و به تکلیف خود عمل می‌کنند آمریکا ناراحت می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: برادران و خواهران عرض می‌کنم همان‌طور که امروز گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به هم رساندید، ۱۱ اسفند همچنان پرشور همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند در انتخابات حضور پیدا کنید.

وی افزود: قبل از اینکه ما بدانیم که مصداق چیست و چه کسی را انتخاب کنیم باید حضور حداکثری و پرشور در انتخابات داشته باشیم. هر رأی شما یک موشک نقطه زن در قلب استکبار جهانی است.

موسوی‌ فرد گفت: مردم ما می‌دانند که اگر جمهوری اسلامی نباشد نه تنها ایران اسلامی ما تجزیه می‌شود بلکه تعداد قابل توجهی از کشورهای پیرامون ما تجزیه خواهد شد. حضور مردم در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند به معنای آن است که ما این انقلاب را ارزان به دست نیاوردیم که بخواهیم ارزان از دست بدهیم. هزاران شهید و جانباز دادیم و باید از این سرمایه‌ها و دستاوردها حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: آمریکای بیچاره بدان هشت سال شبانه‌روز مردم خوزستان و اهواز را موشک باران کردید، اما این مردم از جایشان تکان نخوردند و تمام این سال‌ها ما را تحریم کردید، اما مردم در صحنه بودند. مردم می‌دانند که حضورشان قطعاً اثرگذار است.

انتهای پیام
captcha