توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دامغان
کد خبر: 4204019
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دامغان

مدیرکل بهزیستی سمنان از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشت بین توانخواهان و جامعه هدف تحت پوشش در دامغان خبر داد و گفت: هدف این طرح تامین بخشی از نیازهای معیشت خانواده‌های تحت پوشش است.

محمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان سمنان

به گزارش ایکنا، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان ظهر امروز، 17 اسفندماه در مراسم اجرای پویش نذرواره سفره مهربانی در دامغان با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین توان خواهان و جامعه هدف بهزیستی دامغان توزیع شده گفت: این طرح مقارن با ماه مبارک رمضان و عید نوروز به منظور تأمین بخشی از نیازهای معیشت جامعه هدف اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این گونه طرح‌ها تلاش است تا بخشی از نیازهای معیشت خانواده‌های تحت حمایت را تأمین کنیم که دیگر هدف عمده این طرح تقویت مشارکت مردمی، خیران و نیکوکاران است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه قومس امیر آباد و گروه‌های جهادی در این کار مشارکت کردند، گفت: این بسته‌های معیشتی به ارزش هر سبد ۱۷ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است. شهروندان می‌توانند با حضور در ادارات بهزیستی شهرستان‌ها در این راه خیر مشارکت کنند و با شماره تلفن ۹۳۰-۰۲۳۳۱۹۸۹ مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سمنان تماس بگیرند.

به گفته منطقی؛ همراهی خیران می‌تواند منجر به تحقق هرچه زودتر نیازهای جامعه هدف بهزیستی شود که در این راستا شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی آماده دریافت کمک‌های نقدی است.

انتهای پیام
captcha