رفع مشکلات نیازمند عزم همگانی است
کد خبر: 4206460
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
نماینده ولی فقیه در سمنان:

رفع مشکلات نیازمند عزم همگانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه امیدواریم که مشکلات شامل گرانی، تورم در این فرصت باقی‌مانده از دولت سیزدهم کاسته شود و شاهد بهترین خدمت‌رسانی‌ها باشیم، گفت: کم‌آبی معضل اصلی استان سمنان است که برای رفع این مشکل نیازمند عزم همگانی و عمومی هستیم.

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان، امروز، اول فروردین‌ماه در دیدار نوروزی با خبرنگاران استان سمنان ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم استان در صحنه‌های مختلف با بیان اینکه مردم ما بهترین مردم به لحاظ بصیرت هستند، گفت: مردم استان سمنان در جایی که نیاز به مشارکت آنها بوده حضور داشته و به تکلیف خود عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمتگزاری به این مردم را در سال جدید غنیمت بشمارند زیرا در سطح ملی مشکلاتی وجود دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن تأکید کردند و دولت خدمتگزار هم در صدد رفع این مشکلات است.

مطیعی با بیان اینکه امیدواریم که مشکلات شامل گرانی، تورم در این فرصت باقی‌مانده از دولت سیزدهم کاسته شود و شاهد بهترین خدمت‌رسانی‌ها باشیم، یادآور شد: مردم از مسئولان می‌خواهند که تلاش خود را بیشتر کنند.

وی افزود: آب یکی از مهمترین مشکلات استان سمنان است که در این راستا مشکل آب نیازمند اراده و تصمیم ملی است و همه باید عزم جدی در آن داشته باشند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه اگر آب شرب استان تأمین نشود در سال‌های آتی ما در استان سمنان دچار مشکل جدی خواهیم شد، گفت: از دولتمردان می‌خواهیم که مشکلات آب استان را هم مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام
captcha