رونمایی از فاز اول سامانه هوشمند حفظ و روخوانی قرآن کریم مبتنی بر هوش مصنوعی
کد خبر: 4207128
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور انجام شد

رونمایی از فاز اول سامانه هوشمند حفظ و روخوانی قرآن کریم مبتنی بر هوش مصنوعی

عضو واحد فناور سامانه هوشمند حفظ و روخوانی قرآن کریم مبتنی بر هوش مصنوعی دانشگاهیان کشور از رونمایی از فاز اول این سامانه خبر داد.

سامانه هوشمند حفظ و روخوانی قرآن کریم مبتنی بر هوش مصنوعی

مهدی کمالی، عضو واحد فناور سامانه هوشمند حفظ و روخوانی قرآن کریم مبتنی بر هوش مصنوعی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو و برگزاری نمایشگاه قرآن موفق  به رونمایی از فاز اول سامانه هوشمند حفظ و روخوانی قرآن کریم مبتنی بر هوش مصنوعی شدیم. به صورت اجمالی کار اصلی این سامانه آن است که برای کسانی که می‌خواهند روخوانی یا حفظ قرآن را تمرین کنند بدون نیاز به مربی این کار را انجام دهند.

وی افزود: همچنین مخاطب هر آیه و هر سوره را که به صورت حفظی یا روخوانی از طریق میکروفن به سیستم ارائه می‌کند و سیستم هم غلط‌هایش را شناسایی و اعلام خواهد کرد.

عضو واحد فناور سامانه هوشمند حفظ و روخوانی قرآن کریم مبتنی بر هوش مصنوعی گفت: این نرم‌افزار عدم تطابقات با متن اصلی قرآن را به قرآن‌آموز و مخاطب منتقل می‌سازد. این قدمی که برداشته شده در پاسخ به دو مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و کسب رتبه‌های بالای هوش مصنوعی در منطقه است.

یادآوری می‌شود، مخاطبان گرامی برای آشنایی با فعالیت‌های مرکز رشد قرآنی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور می‌توانند به غرفه این سازمان در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
سعید پشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۹
0
0
با سلام و عرض خدا قوت و خسته نباشید کار بسیار خوب و ارزشمندی است . امیدوارم در کارتان موفق باشید
با تشکر
captcha