مدارس اسکان سمنان ۱۴ فروردین مجازی دایر شوند
کد خبر: 4207861
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

مدارس اسکان سمنان ۱۴ فروردین مجازی دایر شوند

معاون امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه پیش‌بینی اسکان مسافران هنگام بروز شرایط نامساعد جوی در مدارس باید تدبیر شود، گفت: مدارس اسکان استان ۱۴ فروردین مجازی دایر شوند.

محمد حمیدی معاون امور عمرانی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا، محمد حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان، امروز، 12 فروردین در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و شورای راهبری وضعیت تصادفات استان با بیان اینکه شاهد موج بازگشت مسافران از مشهد به سمت تهران هستیم، گفت: استان سمنان با بسیاری از استان‌ها در بحث برگشت مسافران متفاوت است لذا پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان مسافران باید انجام شود.

وی با بیان اینکه مدیریت اسکان مسافران در مدارس باید به نحو مطلوب صورت گیرد، اظهار کرد: برای روز ۱۴ فروردین کلاس‌های درس در مدارس اسکان به صورت مجازی باید برگزار شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: پیش‌بینی سفرها بر اساس سنوات گذشته برای دو روز باقی مانده از تعطیلات توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان باید انجام شود که در این راستا انتظار می‌رود نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت نیز بیش از پیش تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

حمیدی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه مسافران در حال برگشت در محور شمالی به سمت تهران هستند، متذکر شد: در صورت بروز هشدارهای هواشناسی، پیش‌بینی تأمین سوخت لازم و همچنین موارد مربوط به تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین باید انجام شود.

به گفته وی، ۷۰۰ پرونده‌ ورودی تخلفات به تعزیرات استان طی ایام تعطیلات نوروز رسیدگی شدند که ۹۰ درصد این پرونده‌ها مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha