عملیات «وعده صادق» حیثیت و هیمنه اسرائیل را برچید
کد خبر: 4210414
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

عملیات «وعده صادق» حیثیت و هیمنه اسرائیل را برچید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان این اقدام تاریخی سپاه را موجب رعب و وحشت استکبار جهانی دانست و گفت: سال‌هاست دنیا شاهد ظلم و جنایات ،شرارت و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و اخیرا حمله به کنسولگری ایران بود اما عملیات «وعده صادق» هیمنه و حیثیت اسرائیل را نابود کرد.

نشست هم‌اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در نشست هم‌اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان که امروز، ۲۶ فروردین در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، به تشریح عملیات غرورآفرین سپاه در حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی پرداخت‌.

وی با بیان اینکه سالهاست تمام دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونیستی است و اکنون جلوه‌ای دیگر از عنایت خاص الهی را در حمله به سرزمین‌های اشغالی نظاره‌گر بودیم، افزود: رژیم جنایتکار اسرائیل ۷۵ سال تمام در قدس شریف به شرارت و ظلم و زور علیه بشریت پرداخت و تمام اربابان شیاطین در حال حمایت از این رژیم هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه حملات گسترده شب گذشته سپاه علیه اسرائیل نمودی از تحقق وعده الهی و فرامین رهبری بود، بیان کرد: وعده صادق الهی نصرت مجاهدان راه خدا است.

وی این اقدام تاریخی سپاه را موجب رعب و وحشت استکبار جهانی دانست و گفت: سال‌هاست دنیا شاهد  ظلم و جنایات، شرارت و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و اخیرا حمله به کنسولگری ایران بود اما عملیات «وعده صادق» هیمنه و حیثیت اسرائیل را نابود کرد.

رمضانی با بیان اینکه در حملات دیشب ایران اسلامی به اسرائیل وعده صادق محقق شد، ادامه داد: تصاویر با شکوهی که شب گذشته علیه رژیم صهیونیستی منتشر شد مایه افتخار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از پهپادهای جمهوری اسلامی در حمله شب گذشته به اهداف اصابت کرده است، بیان کرد: جمهوری اسلامی قصد حمله به شهرک‌نشینان و مناطق مسکونی را نداشته و حملات شب گذشته یک اقدام مقابله‌ای قانونی تحت عنوان ماده ۵۱ منشور  سازمان ملل بود‌.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته موشک باران شد و این تصاویر با شکوه موجب خوشحالی هر ایرانی با غیرت و همدلی و همگرایی مجدد بین مردم کشور شد.

وی با اشاره به اینکه غرور ایرانی و فرزندان سپاه موجب وحدت میان مردم ایران شد، گفت: گرچه دشمن در حال کوچک نشان دادن این اقدام و بزرگ نشان دادن هیمنه اسرائیل در راستای تشویش اذهان عمومی است اما در این مسیر ناکام خواهد شد.

این مقام مسئول به نقش کلیدی رسانه‌ها در پوشش اخبار صحیح و شفاف در موقعیت‌های مختلف گریزی زد و گفت: در حوزه رسانه ما در حال جنگ جدی و رسانه‌ای هستیم لذا همسو و هم جهت باید حرکت کنیم کما اینکه اگر در حوزه رسانه و اقناع افکار عمومی قوی نباشیم مردم اطلاعات درستی دریافت نخواهند کرد.

رمضانی با تأکید براینکه رسانه‌ها مانع از کوچک جلوه دادن حملات سپاه به رژیم صهیونیستی شوند، اظهار کرد: کشورهای غربی قصد دارند عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را کوچک جلوه دهند لذا رسالت خطیر رسانه‌های داخلی، انعکاس این افتخاربزرگ و تحلیل درست آن برای مردم است.

وی با بیان اینکه حملات گسترده ایران به اسرائیل بی‌نظیر و نقطه عطف در مناسبات سیاسی جمهوری اسلامی بوده و قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی را می‌رساند، گفت: اصحاب رسانه نقش کلیدی در راستای انعکاس این اقدام امیدآفرین دارد، انتظار می‌رود با تحلیل‌های صحیح آحاد مردم را آگاه کنند.

انتهای پیام
captcha