عملیات وعده صادق نشان داد ابرقدرت منطقه ایران است
کد خبر: 4210435
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

عملیات وعده صادق نشان داد ابرقدرت منطقه ایران است

یک مدرس دانشگاه‌های همدان گفت: منطقه یک ابرقدرت دارد و آن هم ايران است، ایران با عملیات شب گذشته مشخص کردند در منطقه قدرت دست کیست.

جمشید قاسمی مدرس دانشگاه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، جمشید قاسمی، مدرس دانشگاه‌های همدان، امروز ۲۶ فروردین‌ماه در اجتماع خودجوش مردم همدان در میدان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: دیشب شاهد اقتداری در دنیا بودیم، ایرانی‌ها مشخص کردند در منطقه قدرت دست کیست، ۲۲ کشور با وزیر امور خارجه تماس گرفتند که اسرائیل را مورد حمله قرار ندهیم اما به اشاره رهبر انقلاب این دفاع انجام شد.

وی افزود: حماس با ۲ هزار و ۸۰۰ نیرو از شاگردان دسته پنجم جبهه مقاومت است جبهه مقاومت از لحاظ نیرو و تجهیزات در سطح بسیار بالاتری قرار دارد، امروز همانطور که آمریکا نمی‌تواند به آمریکای قبل از ۷ اکتبر بازگردد و اعتبار و هژمونی خود را از دست داد، اسرائیل هم دیگر اسرائیل قبل از ۱۴ آوریل یعنی عملیات وعده صادق نخواهد شد.

قاسمی گفت: منطقه یک ابرقدرت دارد و آن هم ايران است، جنگ در زمینه دفاعی آغاز شده اما ما مردم در فضای مجازی و فرهنگی وظیفه‌ای داریم که اقتدار ملی را حفظ کنیم. سربازان انقلاب نیاز به پشتوانه جهاد تبیین دارند تا مبادا خناسان چون در میدان نبرد نمی‌توانند مقابل ما بایستند با ایجاد فتنه‌‌های داخلی مقابل ما صف کشی کنند.

انتهای پیام
captcha