یادواره ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4210795
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

یادواره ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر این استان در خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: دو شهید امدادگر مربوط به حادثه تروریستی کرمان هستند.

حسین درخشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سمنان، حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، ظهر امروز، 28 فروردین‌ماه طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این مراسم شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنهاست.

وی ادامه داد: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنهاست و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با تأکید بر اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، یادآور شد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان هستند.

به گفته وی امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و... دارند و این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنهاست.

انتهای پیام
captcha