دشمن در پی تغییر سبک زندگی مردم برای ضربه‌ زدن به کانون خانواده است
کد خبر: 4211495
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

دشمن در پی تغییر سبک زندگی مردم برای ضربه‌ زدن به کانون خانواده است

امام‌ جمعه ایلام تصریح کرد: دشمن بر روی لباس و سبک زندگی مردم جامعه ما بسیار سرمایه‌گذاری کرده است و از این طریق می‌خواهد بنیان خانواده و ارزش‌های دینی را متزلزل کرده و جامعه ما را به سمت فساد و بی بند و باری ‌بکشانند.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه‌ گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ایلام، حجت‌‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام امروز اول اردیبهشت‌ماه در نشست آموزش اخلاق مدیران، با بیان اینکه در زمینه کاری که در حوزه حجاب و عفاف آغاز شده، همراهی مردم در این حوزه لازم است، اظهار کرد: ضرورت دارد همه دستگاه‌های تأثیرگذار هم‌چون مدارس و دانشگاه‌ها کار را شروع کنند و حجابی که اسلام بر آن دستور داده است رعایت شود، صدا و سیما به این موضوع بیشتر بپردازد و  اصحاب رسانه در آگاه‌سازی جامعه نیز کمک کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار افزود: جاهایی که در آن‌ها ناهنجاری صورت می‌گیرد قابل کنترل هستند، تذکر دادن را نیز باید داشته باشیم، ما در برابر آمریکا و گروه‌های ضد انقلاب با قدرت ایستاده‌ایم اما در برابر کسانی که مسئله حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند نباید شاهد تمسخر به ارزش‌های دینی و شهدا باشیم‌.

امام‌ جمعه ایلام با بیان اینکه عفاف و حجاب یک ارزش تلقی می‌شود، گفت: دشمن بر روی لباس و سبک زندگی مردم جامعه ما بسیار سرمایه‌گذاری کرده است و از این طریق می‌خواهد بنیان خانواده و ارزش‌های دینی را متزلزل و جامعه ما را به سمت فساد و بی بند و باری ‌بکشانند.

حجت‌‌الاسلام‌ والمسلمین کریمی‌تبار گفت: از وزارت کشور و فراجا که در موضوع حجاب و عفاف بسیار خوب پای‌کار آمدند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام
captcha