«وعده صادق» سبقه تاریخی اسرائیل را شکست
کد خبر: 4212046
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
فرمانده سپاه لرستان:

«وعده صادق» سبقه تاریخی اسرائیل را شکست

نعمت‌اله باقری با اشاره به شکسته شدن سبقه تاریخی و هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل با عملیات «وعده صادق»، گفت: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت و به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان چهارم اردیبهشت‌ماه در آیین معارفه استاندار جدید لرستان که با حضور وزیر کشور در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

وی افزود: رژیم غاصب، خونخوار، جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل با حمایت برخی از کشورهای منطقه و استکبار جهانی یک قدرت پوشالی برای خودش درست کرده بود اما شاهد بودیم به دست قدرتمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این هیمنه و قدرت پوشالی در هم شکست.

باقری با بیان اینکه سبقه تاریخی‌ای که رژیم صهیونیستی برای خودش درست کرده بود و در طول سالیان متمادی هیچ دولتی جرأت تعرض به او را نداشت با عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران، در هم شکست و این رژیم اشغالگر علی‌رغم اینکه تمام قدرت پدافندی و موشکی خود را به کار گرفته بود تا شاید بتواند جلوی این عملیات را بگیرد، اما موفق نبود.

فرمانده سپاه لرستان افزود: عملیات وعده صادق افتخاری برای نیروهای مسلح ایران و آزادی‌خواهان جهان به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین بود و با توکل بر خدا به زودی شاهد محو این رژیم غاصب خواهیم بود.

وی گفت: استان لرستان با داشتن مردمانی ولایت‌مدار و شیعه در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، دفاع از امنیت وطن و دفاع از حرم یک‌هزار و ۵۵۷ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

باقری با اشاره به اینکه در لرستان روستایی وجود دارد که جمعیت شهدای آن با جمعیت ساکنان منطقه برابری می‌کند، افزود: در حوزه ایثارگران و در حوزه جانبازان نیز این استان نقش‌ مهمی ایفا کرده به‌طوری که در عملیات حاج عمران ۳۶۵ نفر از رزمندگان استان لرستان به شهادت رسیدند.

وی در ادامه به ظرفیت‌های لرستان در حوزه نیروی انسانی و منابع آب، خاک و معادن اشاره کرد و گفت: در لرستان کارهایی انجام شده اما به اندازه ظرفیت‌ها کار نشده است.

باقری با بیان اینکه مردم لرستان لیاقتشان بیش از این است، به خدماتی که توسط در حوزه‌های مختلف انجام شده اشاره کرد و افزود: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده که ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد امضا شده است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده که امیدوارم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تأکید بر اینکه برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر این‌صورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود، ادامه داد: برای نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ مورد با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در سطح استان ایجاد شده که آماده افتتاح است و در حوزه آبخیزداری که دغدغه کشاورزان، مردم و مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان است نیز اقدامات خوبی از سوی بسیج سازندگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه لرستان از لحاظ بارندگی یکی از استان‌های پرباران کشور است اما با مشکل کمبود آب مواجه است، اضافه کرد: در این حوزه بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه بسته شده که در حال تبدیل به قرارداد است.

وی به تعامل و همکاری بین اعضای شورای تعمیم استان اشاره و تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

انتهای پیام
captcha