رمز موفقیت در همه کارها اخلاص است
کد خبر: 4212620
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

رمز موفقیت در همه کارها اخلاص است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رمز موفقیت درهمه کارها و مسئولیت‌‌های محوله بدون‌تردید اخلاص است، پس باید برای جلب خشنودی خداوند کار کنیم تا رضایت مردم را نیز به دست آوریم.

حجت‌الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از  آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز هشت اردیبهشت امروز در مراسم گرامیدات روز معلم که در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، گفت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین عواملی که منجر به موفقیت در کارها می‌شود اخلاص و در نظر گرفتن خداوند متعال است، پس باید برای خشنودی ذات اقدس الهی تلاش کنیم تا رضایت مردم را نیز به دست آوریم.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است، ادامه داد: این قدرت و عظمت در سایه اجرای دستورات دین مبین اسلام به دست آمده است، همچنین در همه امور به اهل بیت (ع) تکیه می‌کنیم و به اولیای الهی توسل می‌جوییم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سایه توکل به خداوند متعال و عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر(عج) توانسته‌ایم طعم شیرین پیروزی و موفقیت را در بسیاری از زمینه‌ها با اعماق وجود بچشیم.

وی هشت سال دفاع مقدس را یکی از نمونه‌های بارزی دانست که خداوند متعال حامی و پشیبان این ملت غیرتمند است، سپس گفت: اگر همواره باخلوص نیت در امور مختلف شرکت کنیم و مسئولیت‌های محوله را به سرانجام برسانیم به طور قطع فتح‌الفتوح‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف کسب خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام رضایی انجام عملیات وعده صادق را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: این سیلی محکم توسط غیورمردان این آب و خاک بر صورت دشمنان نواخته شد تا بعد از این هرگز به حدود و صغور ایران اسلامی تجاوز نکنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: علمای بزرگ و دانشمندان به‌نام همچون امام خمینی، رهبر معظم انقلاب، شهید بهشتی، شهید مطهری و ... در ارتقای فکری، رشد فرهنگی و بصیرتی ملت بزرگ ایران نقش کلیدی داشتند پس باید پیرامون آن کار پژوهشی گسترده‌ای انجام شود.

انتهای پیام
captcha