دومین جشنواره موسیقی فجر انقلاب با اجرای محلی
کد خبر: 3569604
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
در بردسکن برگزار می‌شود؛

دومین جشنواره موسیقی فجر انقلاب با اجرای محلی

گروه شهرستان‌ها: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن از برگزاری دومین جشنواره موسیقی فجر انقلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب و ایجاد شادی و نشاط در مردم این جشنواره با اجرای محلی برگزار می‌شود.

حسن مدرس مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، افزود: هم‌زمان با دهه فجر دومین جشنواره موسیقی فجر انقلاب در بردسکن به‌صورت استانی با شرکت گروه‌های منتخب موسیقی از شش شهرستان در محل فرهنگسرای مهر خاتم‌الانبیا بردسکن برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: با توجه به موفقیت در برگزاری اولین جشنواره موسیقی در سال گذشته با حضور هنرمندان سه شهرستان کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن و استقبال بی‌نظیر مردم، امسال با گستره وسیع‌تری اقدام به برگزاری دومین جشنواره موسیقی فجر کردیم.
مدرس مقدم عنوان کرد: امسال گروه‌های موسیقی از شهرستان‌های مشهد، بردسکن، کاشمر، خواف، سبزوار و قوچان با حضور قریب 50 هنرمند در جشنواره موسیقی فجر بردسکن شرکت دارند.
وی با اعلام اینکه این هنرمندان طی یک‌شب به اجرای موسیقی محلی می‌پردازند، هدف از اجرای این برنامه را ضمن بزرگداشت دهه فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم این برنامه را گسترش داده و آن را به یک برنامه استانی سالانه تبدیل کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن اظهار کرد: در برگزاری دومین جشنواره موسیقی فجر بردسکن شهرداری و شورای اسلامی این شهر مشارکت خوبی داشته‌اند .   
captcha