شب شعر «بانوی بهشت» در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3696917
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)

شب شعر «بانوی بهشت» در حرم رضوی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - دبیر انجمن ادبی رضوی از برگزاری شب شعر «بانوی بهشت»، از سلسله برنامه‌، شب‌ شعرهای «ریحانه»، دوشنبه 14 اسفندماه، در حرم رضوی خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی آستان قدس رضوی، قاسم شاهد، دبیر انجمن ادبی رضوی، با بیان این خبر، ابراز کرد: در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره(س)، شب شعر «بانوی بهشت»، از سلسله شب شعرهای «ریحانه» به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، دوشنبه 14 اسفندماه، از ساعت 18، در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های این آستان مقدس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این شب شعر شاعرانی همچون قاسم بای، مسعود یوسف‌پور، مهدی جهان‌دار، مرضیه فرمانی، سودابه مهیجی و نازنین مریم عمارلو از استان‌های گلستان، مشهد، اصفهان، رشت، تهران و نیشابور، اشعاری را در مدح و ثنای حضرت زهرا(س) و شخصیت این بانوی بزرگوار قرائت می‌کنند.
 شاهد با بیان اینکه در ادامه این شب شعر، مراسم اختتامیه جشنواره شعر بانوان اهل بیت(ع) نیز برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم از 16 شاعر برگزیده خواهر و برادر تجلیل می‌شود. همچنین در این مراسم، از کتاب «بانوی آسمانی» مشتمل بر مجموعه اشعار شاعران برگزیده در جشنواره شعر اهل بیت(ع) رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام.

captcha