۳۰ شعبه آماده میزبانی از رای‌دهندگان در سلطانیه
کد خبر: 3880130
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

۳۰ شعبه آماده میزبانی از رای‌دهندگان در سلطانیه

رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان سلطانیه گفت: ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه آماده اخذ رای از شرکت کنندگان در انتخاب هستند.

۳۰ شعبه آماده میزبانی از رای‌دهندگان در سلطانیهولی‌الله انصاری، رئیس کمیته اجرایی انتخابات شهرستان سلطانیه در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از آمادگی سلطانیه برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در این شهرستان خبر داد و گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات خاری بر چشم دشمنان انقلاب است.

این مسئول با بیان این‌که ۳۰ شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: از این تعداد ۱۵ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه نیز سیار است.

وی با اشاره به این‌که تمام امکانات برای برگزاری انتخابات در شهرستان سلطانیه فراهم است، ادامه داد: تصریح کرد: ۱۶ شعبه در بخش مرکزی و ۱۴ شعبه نیر در بخش باغ حلی میزبان رای‌دهندگان خواهند بود.

این مسئول با تاکید بر این‌که مجریان انتخابات آموزش‌های لازم را دیده‌اند، یادآور شد: نمایندگان فرمانداری بازرسی و ناظرین نیز برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در سلطانیه توجیه شده‌اند.

انصاری با اشاره به این‌که در صورت انسداد راه‌های روستایی به دلیل بارش نیز با اداره صنعت و معدن هماهنگی لازم صورت گرفته است، تصریح کرد: برای انتقال عوامل اجرایی به شعب اخذ رای علاوه بر پتانسیل‌های شهرستان از ادارات کل و استانداری نیز کمک گرفته شده و با مینی‌بوس‌ها قراردادهای لازم منعقد شده است.

وی با بیان این‌که طبق آخرین سرشماری حدود ۲۱ هزار نفر در شهرستان سلطانیه واجد شرایط رای دادن هستند، تاکید کرد: مردم کشورمان بار دیگر با حضور باشکوه در انتخابات وفاداری خود به نظام را به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام
captcha