بهره‌برداری از ۲ رام قطار جدید در تهران
کد خبر: 3910658
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

بهره‌برداری از ۲ رام قطار جدید در تهران

مهدی خداپرست از افزوده شدن ۲ رام قطار جدید به ناوگان متروی تهران خبر داد و گفت: این مراسم در روز شنبه ۲۸ تیر با حضور شهردار تهران و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، مهدی‌خداپرست، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این شرکت، از بهره‌برداری ۲ رام قطار باقی مانده از پروژه ۷۰ دستگاه واگن در روز شنبه، ۲۸ تیرماه، خبر داد و اظهار کرد: بهره‌برداری از این قطار‌ها توسط شهردار تهران و مسئولان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی تهران بیان کرد: این قطار‌ها نسل سوم قطار‌هایی است که در متروی تهران به کارگرفته می‌شود و جنس بدنه آن‌ها آلومینیومی است.

خداپرست با بیان این که با ورود این ۲ رام قطار به ناوگان متروی تهران، پرونده پروژه ۷۰ دستگاه واگن بسته می‌شود، گفت: هر یک رام از این قطار‌ها هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیون یورو دربرداشته و با رعایت ایمنی و استاندارد‌های لازم ساخته شده است.

گفتنی است، به دلیل رعایت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مراسم بهره‌برداری از این قطار‌ها به‌صورت آنلاین و با حضور مسئولین شهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha