معرفی برگزیدگان سوگواره ملی «میعادگاه عاشورایی دانشجویان»
کد خبر: 3956604
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

معرفی برگزیدگان سوگواره ملی «میعادگاه عاشورایی دانشجویان»

پنجمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

معرفی برگزیدگان سوگواره ملی «میعادگاه عاشورایی دانشجویان»به گزارش ایکنا از زنجان، پنجمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، شب گذشته، 9 اسفندماه به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان و با مشارکت حسینیه اعظم زنجان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، شهرداری زنجان، حوزه هنری استان و دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان در دو بخش عمومی و ویژه برگزار شد.

۳۰۱۸ اثر به دبیرخانه سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان ارسال شد که شامل ۱۱۶۵ اثر در بخش شعر، ۷۸۵ اثر در بخش نثر، ۶۸۱ اثر در بخش عکس و ۳۸۷ اثر در بخش قطعات صوتی و تصویری است.

داوران بخش عمومی شعر محمدرضا سنگری، سعیدرضا بیات، قربان ولیی و بهداد بیرانوند بودند که در این بخش سعید مبشر از دانشگاه تهران رتبه اول را کسب کرد. آثار هیچ کدام از شرکت‌کنندگان نتوانستند برای رتبه دوم توجه داوران را جلب کند. شکیبا غفاریان از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و محمد زارعی از دانشگاه پیام‌نور دلیجان به طور مشترک در جایگاه یوم قرار گرفتند.

در بخش ویژه شعر، محسن کاویانی با محوریت روضه‌های خانگی از دانشگاه قم در جایگاه اول ایستاد و فاطمه بیرانوند با محوریت مدافعان سلامت از دانشگاه پیام‌نور البرز و علی سلیمانیان با محوریت وقف و همدلی مومنانه از دانشگاه پیام‌نور زرین‌شهر به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

محمدرضا سنگری، سعیدرضا بیات، قربان ولیی و بهداد بیرانوند داوری بخش نثر را نیز بر عهده داشتند که در بخش ویژه نثر با محوریت روضه‌های خانگی، سمیرا یکه‌تاز از دانشگاه پیام‌نور تهران جنوب و نسرین کرم‌زاده با محوریت مدافعان سلامت از دانشگاه زنجان برگزیده شدند. در بخش عمومی نیز داوران اثری را برای رتبه اول انتخاب نکردند. داوران اثر غلام‌عباس حسینی( کشور افغانستان) از دانشگاه اصفهان برای رتبه دوم و اثر محمدجواد نادری از دانشگاه رازی کرمانشاه برای رتبه سوم انتخاب کردند.

بر اساس جلسه شورای داوران مهدی فیض‌اللهی از دانشگاه علمی‌کاربردی تهران، نسرین نوایی از دانشگاه دختران سبزوار، پوریا ترابی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان، حسین آذر از دانشگاه پیام‌نور نیشابور و مهدی عقیقی از دانشگاه اقبال لاهوری مشهد با رتبه یکسان برگزیدگان بخش عمومی عکس، شدند. کریم متقی، طاها تبیانی و ساسان معیدی داوران بخش عکس این دوره از سوگواره بودند.

سید مرتضی غرقی و محمدحسین فردوسی‌زاده به عنوان داوران بخش صوتی و تصویری در بخش عمومی اثر سعید نجاتی از دانشگاه ایگی ترکیه را حائز رتبه اول دانستند. هیچ اثری از نظر آنان نتوانست مقام دوم را کسب کند و مقام سوم به طور مشترک به آثار  فاطمه جهرمی از دانشگاه علوم‌پزشکی جهرم و علی سوری از دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس رسید. در بخش ویژه نیز رضا اوصانلو از دانشگاه علوم و تحقیقات و حسین ملهونی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزیده شدند.

 

انتهای پیام
captcha