دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با امام‌جمعه ارومیه
کد خبر: 3982022
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با امام‌جمعه ارومیه

حجت الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یک روزه به آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه دیدار کرد.

ارسالی امروز| ضرورت ساماندهی مساجد روستاها و روحانیون آن در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده‌ ولی‌فقیه‌در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، ۱۳ تیرماه در دیدار با حجت‌الاسلام محمدقمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: مشکلات و مسائل مهمی در حوزه فرهنگی استان و کشور وجود دارد که مهمترین آن‌ها مسئله جمعیت، اقتصاد و مباحث علمی است که باید توجه جدی در این خصوص داشته باشیم.

وی افزود: مسائل و موضوعات روحانیت در آذربایجان‌غربی نیازمند نگاه ویژه‌ای بوده و مؤلفه‌های مهم ترکیب جمعیتی در آذربایجان‌غربی تلاش و مجاهدت فرهنگی متناسب و تبلیغ گسترده دینی و اسلامی می‌طلبد که باید در برنامه‌ریزی‌های کلان توجه جدی در این خصوص صورت پذیرد.

امام‌جمعه ارومیه بیان کرد: حضور اقوام و ادیان مختلف در آذربایجان‌غربی و مرزهای مشترک در استان فرصت مناسب و در عین حال آسیب‌های فراوانی می‌تواند داشته باشد که لازم است توجه خاص مسئولان ملی برای استان لحاظ شود. ساماندهی مساجد روستاها و روحانیون آن بسیار ضروری بوده و امیدواریم حاج آقای امامی در مسئولیت خود و با کسب تجربه، روستاهای پرجمعیت را با توجه به نیاز فرهنگی و دینی آن‌ها از لحاظ روحانی مستقر و امکانات به‌خوبی مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام‌محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز اظهار کرد: همه تلاش و عزم سازمان تبلیغات اسلامی گسترش و بهبود شرایط تبلیغی در کشور بوده که امیدواریم با تغییر شرایط کشور و حمایت‌های نمایندگان ولی‌فقیه شاهد شکوفایی در عرصه‌های تبلیغی و دینی در کشور باشیم. 

انتهای پیام
captcha