۱۱۶ معلم جهادی چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 4054848
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

۱۱۶ معلم جهادی چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین تجلیل از ۱۱۶ معلم جهادی چهارمحال‌وبختیاری به همت جمعیت فرهنگیان جوان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم آیین تقدیر از ۱۱۶ معلم جهادی چهارمحال‌وبختیاری به همت جمعیت فرهنگیان جوان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور دبیرکل جمعیت فرهنگیان کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، جمعی از مسئولان و معلمان جهادی استان در شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، سرپرست آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه معلمان جهادی داوطلب برشی از خروجی سند تحول بنیادین هستند، اظهار کرد: مؤلفه‌هایی که سند تحول در راستای تربیت انسان تمام‌ساحتی مطرح می‌کند در این معلمان متبلور است که با روحیه جهادی و بدون چشم‌داشت به خدمت می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه اگر هر یک از ما در عرصه خدمت و جهاد یک قدم کوتاهی کنیم کار بر روی زمین نخواهد ماند، ادامه داد: همیشه انسان‌های جهادی پای کار در میدان حاضرند و صحنه هیچگاه خالی نمی‌ماند.

امیریان با اشاره به آیه وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا (عنکبوت/۶۸)، تصریح کرد: خدمات ما در دنیا در موقف‌های آخرت به کمک ما خواهد آمد، کسی که جهاد می‌کند قطعاً در سپری کردن مواقف اخروی مسیر آسانی را در پیش دارد و خوشا بحال کسانی که با شهادت از دنیا می‌روند.

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت: معلمان جهادی با خدا معامله کرده‌اند و امید است در این مسیر ثابت‌قدم بمانند و خسته نشوند و سرمایه معنوی جهاد را حفظ کنند.

بهره‌مندی ۳۸۰۰ دانش‌آموز محروم استان از فعالیت معلمان جهادی

در ادامه، احسان طاهری بنی، دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان در خصوص فعالیت‌ معلمان جهادی استان در ایام کرونا، بیان کرد: در طی بهمن و اسفند سال گذشته، ۱۱۶ معلم جهادی چهارمحال‌وبختیاری ۱۰ جلسه تدریس رایگان ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه داشتند.

وی ادامه داد: در طی این مدت، ۳۸۰۰ دانش‌آموز مناطق محروم و کم‌تر برخوردار تحت آموزش این معلمان جهادی استان قرار گرفتند؛ همچنین یک میلیارد و ۹۰۰ میلیارد ریال وسایل کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان این مناطق قرار گرفت. اختصاص ۱۷ میلیارد ریال حساب کاربری کنکور برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم از دیگر اقدامات در طی این مدت بود.

انتهای پیام
captcha