معلمان مروج معنویت در مدارس باشند
کد خبر: 4055173
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

معلمان مروج معنویت در مدارس باشند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: معلمان مروج معنویت در مدارس باشند و نقش مؤثر خود را در این حوزه ایفا کنند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از معلمان برگزیده چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معلمان سکان‌داران تعالی کشور هستند، اظهار کرد: این قشر نقش متعالی در کشور دارند و می‌توانند این کشتی را به سر منزل مقصود برسانند.

حیدری افزود: معلمان از ابتدا تاکنون نقش کلیدی در تربیت نیروی انسانی توانمند داشتند، این قشر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مسئله ریشه‌کنی بی‌سوادی گام برداشتند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگیان همچنین نقش مؤثری در تمدن‌سازی در جامعه اسلامی دارند، بیان کرد: باید جایگاه معلمان در کشور گرامی داشته شود تا بتوانند این مهم را محقق کنند.

حیدری با اشاره به اینکه تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است، بیان کرد: معلمان مروج معنویت در مدارس باشند و نقش مؤثر خود را در این حوزه ایفا کنند.

استاندار در ادامه جهاد تبیین را از دیگر موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمن در حال پمپاژ ناامیدی است، باید فرهنگیان بصیریت‌افزایی کنند و در راستای کاهش ناامیدی گام بردارند حل مشکلات فرهنگیان در دستور کار قرار دارد و معلمان به‌جز انجام وظیفه معلمی نباید دغدغه دیگری داشته باشند.

حیدری در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: در آینده‌ای نزدیک رئیس‌جمهور به استان سفر خواهد کرد، در تلاشیم تا از این سفر به نحو احسن استفاده کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات استان نیازمند وحدت و انسجام هستیم، یادآور شد: برای حل مشکلات باید کار جهادی صورت گیرد. اقتصاد کشور بیمار و نیازمند جراحی است، باید یارانه‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد، قطعاً جراحی نیاز است و در آینده شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

حیدری تأکید کرد: هدفمند شدن یارانه‌ها یک کار بزرگ است و باید همه با دولت همکاری لازم را داشته باشند تا از این چالش عبور کنیم، از دهک‌های پایین جامعه نیز حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha