اساتید جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 4055695
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
همزمان با هفته معلم

اساتید جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند

به مناسبت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، در آیینی از اساتید جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از اساتید جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری، شامگاه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه، در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از اساتید جهاددانشگاهی استان تجلیل به عمل آمد.

در آغاز این آیین، سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم و بزرگداشت ابعاد فکری و شخصیتی شهید مطهری، به تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، اشتغال و به‌ویژه آموزشی پرداخت و اظهار کرد: شاکله اصلی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش را وجود اساتیدی وارسته، پرتلاش و با اندیشه علمی پربار تشکیل می‌دهند و یکی از افتخارات جهاددانشگاهی استان بهره‌مندی از این اساتید است.

در ادامه، محمدکاظم منزوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز با اشاره به فعالیت‌های شاخص و اثرگذار جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف، آموزش را پایه اصلی تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: جهاددانشگاهی نهادی علمی و انقلابی است که در آن کارهای پژوهشی، آموزشی، فناورانه و تولید در کنار هم و با هم صورت می‌پذیرد که با توان و ظرفیت ملی که در جهاددانشگاهی وجود دارد قطعاً می‌توان از تمام این ظرفیت در استان نیز استفاده کرد؛ استانداری هم با همه توان از جهاد دانشگاهی استان در انتقال این دانش حمایت خواهد کرد.

منزوی افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک نیروهای جهادی و انقلابی این نهاد درحوزه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی حرکت‌های نوینی را در جهاددانشگاهی استان انجام دهیم.

در این آیین که به منظور پاسداشت مقام استاد و معلم برگزار شد، یکصد و پنجاه تن از اساتید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد و مراکز آموزشی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی استان حضور داشتند و به ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود در حوزه آموزشی و فرهنگی و نیز ارائه مطالبی در خصوص پیشبرد اهداف در زمینه شعار سال پرداختند.

انتهای پیام
captcha