«کتاب» موضوع مسابقه ملی مشاعره می‌شود
کد خبر: 4099193
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
به مناسبت هفته کتاب

«کتاب» موضوع مسابقه ملی مشاعره می‌شود

محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دور جدید مسابقه ملی مشاعره با موضوع کتاب را هم‌زمان با سی‌امین دوره هفته کتاب برگزار می‌کند.

«کتاب» موضوع مسابقه ملی مشاعره می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ادامه برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دور جدید مسابقه ملی مشاعره با عنوان «کتاب جان» به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت اعضای محافل ادبی کودک و نوجوان در استان‌های مختلف و شورای ادبی نهاد و همچنین نویسندگان بومی استان‌ها برگزار خواهد شد، حاضران به شعرخوانی و مشاعره با موضوع کتاب و کتابخوانی می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۲۳ آبان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر مراجعه و یا از طریق آدرس اینترنتی skyroom.online/ch/researchpl/mahafel به‌صورت مجازی در این نشست شرکت کنند.

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۲۷ آبان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha