رادیو قرآن به استقبال جشنواره «آرمان» می‌رود + صوت
کد خبر: 4128850
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

رادیو قرآن به استقبال جشنواره «آرمان» می‌رود + صوت

مدیر گروه جامعه، محافل و مسابقات رادیو قرآن از پخش برنامه زنده جشنواره آرمان با محوریت سوره مبارکه حجرات در سه بخش قرائت تقلیدی، حفظ و مفاهیم این سوره خبر داد.

جشنواره «آرمان»مسعودرضا خالقی، مدیر گروه جامعه، محافل و مسابقات رادیو قرآن در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام این خبر گفت: برنامه زنده جشنواره آرمان از امروز، 27 اسفندماه به مدت 30 دقیقه از ساعت 17 تا 17:30 به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

وی ادامه داد: این برنامه با محوریت سوره مبارکه حجرات در سه بخش حفظ، قرائت تقلیدی و مفاهیم برگزار می‌شود. طی این برنامه حجت‌الاسلام نادی در بخش مفاهیم به مدت سه دقیقه به ارائه نکات کلیدی مفاهیم از این سوره می‌پردازد و بخش قرائت و حفظ با اجرا و کارشناسی مهدی سیفی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران همراه است.

خالقی درباره روش شرکت علاقه‌مندان در این برنامه رادیویی اضافه کرد: مخاطبان رادیو قرآن می‌توانند با ارسال پیام به سامانه پیامکی 30000100 در این برنامه حضور پیدا کنند و طی هر برنامه با سه نفر به تفکیک هر بخش ارتباط گرفته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در همین برنامه شنوندگان را به شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره قرآنی آرمان دعوت می‌کنیم، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره به نشانی https://armanjashnvareh.com/ و بارگذاری کردن فرازهای قرائت‌های تقلیدی در این جشنواره شرکت کنند و از کیفیت برگزاری مراحل بعدی مسابقه مطلع شوند.

یادآور می‌شود، برنامه زنده مسابقه جشنواره قرآنی آرمان کاری از گروه جامعه، محافل و مسابقات رادیو قرآن است که هر روز طی 51 قسمت و تا نیمه اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 به روی آنتن رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی‌وحید و اسماعیل شامانیان و گویندگی مهدی سیفی تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی قرآن خواهد شد.

انتهای پیام
captcha