آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در خوزستان
کد خبر: 4138764
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در خوزستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

مسابقات قرآن اوقافجلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: این مسابقات در بخش‌های آوایی (انفرادی و گروهی)، معارفی عمومی و معارفی تخصصی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان ادامه داد: بخش آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ (۵،۱۰،۲۰،۳۰ جزء) قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی آن شامل رشته‌های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم است. 

سرخی‌ افزود: بخش معارفی عمومی نیز  شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و بخش معارفی تخصصی شامل رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه است. 

وی اظهار کرد: ثبت‌نام در این مسابقات از امروز ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد. متقاضیان شرکت در این رویداد قرآنی برای کسب اطلاعات بیشتر و نام ‌نویسی به درگاه www.quraniran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha