ثبت‌نام بیش از یک هزار خوزستانی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4147696
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

ثبت‌نام بیش از یک هزار خوزستانی در مسابقات قرآن اوقاف

یک هزار و 400 خوزستانی تاکنون در بخش های مختلف چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کردند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن

جلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 400 خوزستانی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در بخش آوایی این دوره از مسابقات 760 نفر از سراسر استان خوزستان نام‌نویسی کردند. اما مهلت ثبت‌نام در بخش معارفی مسابقات قرآن تا 31 خردادماه ادامه دارد.

سرخی با بیان اینکه مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: شهرهای استان به منظور برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی به 4 منطقه تقسیم شده‌اند که به دلیل تعداد بالای شرکت‌کنندگان در برخی از شهرهای استان احتمال دارد به شش منطقه افزایش یابد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: فرآیند آغاز مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان خوزستان از 18 تیرماه آغاز می‌شود.

یادآور می‌شود، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ پنج جزء قرآن، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، دعاخوانی و اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن، ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha