ثبت‌نام ۹۱۹ کردستانی در بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4149932
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

ثبت‌نام ۹۱۹ کردستانی در بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف کردستان از ثبت‌نام 919 نفر در بخش معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: از این تعداد 677 نفر در رشته ترجمه سوره یاسین و الرحمن شرکت کردند.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه هزار و 397 نفر شرکت کردند.

با اشاره به برگزاری آزمون معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های ترجمه سوره یاسین و الرحمن، معارف قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه افزود: از تعداد افراد ثبت‌نامی677 نفر در رشته ترجمه سوره یاسین و الرحمن شرکت کردند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در رشته‌های معارف قرآن 208 نفر، نهج‌البلاغه 20 نفر و صحیفه سجادیه 14 نفر از فعالان قرآنی کردستان شرکت کردند.

وی با اشاره به تغییر زمان برگزاری مرحله شهرستانی بخش معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت:  زمان برگزاری این آزمون به 12 مردادماه  سال جاری تغییر پیدا کرد.

همتی با اشاره به اینکه این آزمون به صورت همزمان با سراسر کشور و به صورت کتبی برگزار خواهد شد، یادآور شد: در راستای رفاه بیشتر شرکت‌کنندگان و سهولت در رفت‌‌و‌آمد آنان و ارتقای استقبال شرکت‌کنندگان در پنج منطقه استان کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha