کتاب «درخت تنها» رونمایی شد
کد خبر: 4153871
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
در قم؛

کتاب «درخت تنها» رونمایی شد

کتاب «درخت تنها» روایت 38 سال ایثارگری و خاطرات «حاج حسین برزگر» رونمایی و از اعظم اکبری معاون پرورشی دبیرستان شهیده قضایی ناحیه 3 قم تجلیل شد.

کتاب «درخت تنها» رونمایی شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، کتاب «درخت تنها» روایت 38 سال ایثارگری و خاطرات «حاج حسین برزگر» رونمایی و از اعظم اکبری معاون پرورشی دبیرستان شهیده قضایی ناحیه 3 قم تجلیل شد.

مراسم رونمایی از کتاب «درخت تنها» خاطرات «حاج حسین برزگر» رزمنده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) از جریان دفاع مقدس و عملیات تفحص شهدا در محل موسسه انتشارات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «محمد حسنی» مسئول موسسه انتشارات مسجد مقدس جمکران در سخنانی، با اشاره به اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ثبت حماسه دفاع مقدس، روند انتخاب نویسنده و انتشار کتاب خاطرات تنها را مورد اشاره قرار داد.

در ادامه، «محمود کیایی نژاد» مسئول تعاون لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس خاطراتی را از حاج حسین برزگر مسئول ثبت پلاک رزمندگان لشکر در تعاون، بیان و بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

این محفل، با روایتگری محمد احمدیان و حاج حسین کاجی دو راوی کشوری دفاع مقدس و امیر حاج ابراهیمی که دوران خدمت سربازی‌اش را در تفحص گذرانده و خاطراتی نیز از وی در کتاب فوق ثبت شده، ادامه یافت.

پایان بخش مراسم فوق، سخنان حسین برزگر راوی و حامد جلالی نویسنده کتاب بود؛ برزگر گفت: همسرم تا آخرین مرحله اعزام مرا به حضور در عملیات تفحص شهدا تشویق می کرد و امید به شفاعت شهیدان داشت.

وی خاطراتی را از روند تفحص شهدا بیان کرد و گفت: اهمیت ایمان و توسل رزمندگان در یافتن پیکرهای شهدا بر کسی پوشیده نیست و یکی از نمونه های تفحص، 8 شهید گمنام والامقامی هستند که در یادمان عملیات والفجر هشت در ساحل اروند خاکسپاری شده‌اند.

در پایان، با اهدای انگشتری متبرک به آستان مقدس سیدالشهدا(ع)، از اعظم اکبری همسر شهید عباس عاصمی از فعالان عرصه تفحص شهدا و معاون پرورشی دبیرستان شهیده قضایی ناحیه 3 آموزش و پرورش و نیز حاج حسین برزگر راوی کتاب درخت تنها، تجلیل و از این کتاب رونمایی شد.

یادآور می‌شود، کتاب فوق، از تولیدات کنگره ملی شهدای استان قم است که با همکاری انتشارات مسجد مقدس جمکران به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha