کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» وارد بازار نشر شد
کد خبر: 4158258
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» وارد بازار نشر شد

طی مراسمی با حضور نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، شامگاه ۳ مردادماه، کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بوشهر رونمایی و وارد بازار نشر ایران شد.

کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع»

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم رونمایی از کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع» با حضور نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری شامگاه ۳ مردادماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) محله جانبازان منطقه یک شهر بوشهر رونمایی و وارد بازار نشر ایران شد. 

این کتاب مقدمه‌ای بر یادگیری الفبای نهضت سوادآموزی واجب فراموش شده است. در این کتاب ۱۴۰ صفحه‌ای چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن، نهج‌البلاغه، احادیث، ادیان و مذاهب، استفتائات از کلینی تا خمینی، منویات رهبری، سیره شهدا و انقلاب اسلامی بررسی و خواننده از مرحله شعاری یا حسین(ع) به مرحله عملی با حسین(ع) هدایت می‌شود.

کتاب «بی‌تفاوتی ممنوع»، چهارمین کتاب تاریخی فرهنگی سید‌حسین ناظر و اولین کتاب این نویسنده اصفهانی در زمینه آموزش تخصصی واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است‌.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در آیین رونمایی از این کتاب از امر به معروف و نهی از منکر  به‌عنوان هدف اصلی نهضت و قیام امام حسین(ع) در واقعه عبرت‌آموز کربلا نام برد و بر همگانی شدن این دو واجب دینی تأکید کرد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور بر احیا، ترویج، تبلیغ و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه جوامع حوزوی و دانشگاهی تأکید کرده و آن را از تعاملی‌‌ترین و مردمی‌ترین دستورات دین مبین اسلام معرفی کرد.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha