کتاب «بی‌سیم‌چی تخس» رونمایی شد
کد خبر: 4155915
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

کتاب «بی‌سیم‌چی تخس» رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «بی‌سیم‌چی تخس؛» خاطرات شفاهی ابوالقاسم عموحسینی از رزمندگان واحد مخابرات لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) ۱۷ در قم برگزار شد.

مراسم رونمایی از کتاب «بی‌سیم‌چی تخس»به گزارش ایکنا از قم، مراسم رونمایی از کتاب «بی‌سیم‌چی تخس؛» خاطرات شفاهی ابوالقاسم عموحسینی از رزمندگان واحد مخابرات لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با حضور امیرعلی عموزاده، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین لقمان‌پور، مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس استان قم، حسین کاجی، مدیرعامل انتشارات حماسه یاران، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و جمعی از رزمندگان واحد مخابرات لشکر ۱۷ شامگاه دوشنبه 26 تیرماه در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حسین کاجی، مدیرعامل انتشارات حماسه یاران به چگونگی تولید این اثر اشاره کرد و افزود: تولید این کتاب ۸ سال به طول انجامید و همه دغدغه ما این بود که این کتاب به عنوان یک نمونه موفق و استاندارد تاریخ شفاهی وارد بازار نشر شود.

همچنین فائزه سعادتمند، نویسنده کتاب و ابوالقاسم عموحسینی راوی اثر به ایراد سخن پرداختند و پس از آن، از مادر شهید محسن اسحاقی تجلیل به عمل آمد.

در ادامه، پیام تصویری احمد فتوحی، جانشین شهید مهدی زین‌الدین در دوران دفاع مقدس درباره کتاب «بی‌سیم‌چی تخس» از شخصیت راوی و رشادت‌های او پخش شد.

رونمایی از کتاب «بی‌سیم‌چی تخس» و امضای لوح یادبود آن توسط جمعی از حضار پایان‌بخش مراسم بود.

یادآور می‌شود، کتاب «بی‌سیم‌چی تخس» به همت انتشارات حماسه یاران منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha