رقابت 102 داوطلب در اولین روز از مسابقات قرآن اوقاف اراک
کد خبر: 4154527
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

رقابت 102 داوطلب در اولین روز از مسابقات قرآن اوقاف اراک

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی از رقابت 102 نفر از بانوان قرآنی در مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف اراک خبر داد.

مسابقات قرآن اوقاف اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بخش دوم از مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات اوقاف استان مرکزی، از امروز، 21 تیر ماه در گروه بانوان به میزبانی اراک آغاز شد و تا جمعه، 23 همین ماه در بخش آقایان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی، با اعلام این خبر به ایکنا گفت: مسابقات قرآن به میزبانی ساوه و زرندیه با مشارکت سه شهرستان تفرش، ساوه و زرندیه در روزهای 8 و 9 تیر برگزار شد و امروز، 21 تیر این رقابت‌ها با حضور بانوان اراکی در امامزاده آمنه خاتون(س) و عبدالله(ع) اراک ادامه دارد.

دهقانی با اشاره به اینکه رقابت متسابقان 5 شهرستان اراک، خنداب، کمیجان، آشتیان و فراهان تا جمعه، 23 همین ماه در مکان فوق ادامه داشته و با برگزاری اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به پایان می‌رسد، اضافه کرد: ۱۰۲ نفر از بانوان اراکی در رشته‌های حفظ کل ۱۵ نفر، حفظ ۵ جزء ۴۲ نفر، حفظ ۲۰ جزء ۱۹ نفر و حفظ ۱۰ جزء ۲۶ نفر در دو نوبت صبح و عصر با یکدیگر در حال رقابت هستند.

داوری بخش بانوان در روز چهارشنبه، ۲۱ تیر ماه را خانم‌ها اعظم تشیعی‌فرد(تجوید)، عائده محبی(لحن)، محدثه مؤمنی(صوت)، هانیه بقایی(حسن حفظ)، پرویزی(وقف و ابتدا) برعهده دارند. اعظم تشیعی‌فرد، سرپرست هیئت داوران و رضانیا از همدان ناظر مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha