اتمام داوری در بخش آثار حجمی و غیرحجمی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 4160501
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

اتمام داوری در بخش آثار حجمی و غیرحجمی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور گفت: برگزیدگان بخش ارسال اثر حجمی و غیرحجمی سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور انتخاب شدند.

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امیر ایرانی، دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، 15 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوری مربوط به آثار حجمی و غیرحجمی ارسالی به سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به اتمام رسید و برگزیدگان هر رشته مشخص شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ بخش و ۴۰ رشته برگزار می‌شود، افزود: براین اساس و مطابق داوری انجام شده، ۱۱۴ نفر برگزیده‌ ارسال اثر حجمی و غیرحجمی در ۲۰ رشته به اضافه ۶۶ نفر برگزیده‌ بخش معارفی این جشنواره مشخص شدند.

دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور همچنین با اشاره به برگزاری حضوری بخش آوایی این جشنواره تصریح کرد: مسابقه مقدماتی بخش آوایی در دانشگاه‌های کشور برگزار شده و نفرات اول تا پنجم هر دانشگاه برای برگزاری حضوری این جشنواره در ارومیه حضور پیدا خواهند کرد که در مجموع شامل ۴۵۰ نفر است.

ایرانی خاطرنشان کرد: همه‌ی‌ رشته‌ها در دو رده‌ بانوان و آقایان برگزار می‌شود و تنها در بخش آوایی در دو رشته‌‌ اذان و تواشیح مسابقه‌ای برای بانوان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل کثرت افراد برگزیده جشنواره، تصمیم گرفته شد تعداد ۱۱۴ نفر از افراد برگزیده‌ ارسال اثر دعوت شده و در مراسم افتتاحیه تجلیل و تقدیر شوند، گفت: مابقی نیز به همراه برگزیدگان بخش آوایی در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha