آغاز رقابت چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن برادران در قم
کد خبر: 4161529
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

آغاز رقابت چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن برادران در قم

مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران، با حضور ۷۰ شرکت‌کننده صبح امروز پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه در سالن همایش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم آغاز شد.

مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریمبه گزارش ایکنا از قم، مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران با حضور ۷۰ شرکت‌کننده صبح امروز پنج‌شنبه، ۱۹ مردادماه در سالن همایش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم آغاز شد.

راه‌یافتگان به مرحله استانی این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در اولین روز از این مسابقات، شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ ۵ جزء و ۱۰ جزء و  ۲۰ جزء در نوبت صبح و رشته‌های حفظ کل و قرائت ترتیل در نوبت عصر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

روز دوم مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران فردا جمعه 20 ‌مردادماه در رشته‌های اذان و دعاخوانی در نوبت صبح و در رشته‌های قرائت تحقیق برگزار می‌شود.

مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دهه ولایت و همزمان با سراسر کشور در استان قم به میزبانی آستان مقدس امامزادگان موسی مبرقع(ع) و ابراهیم و محمد(ع) و با حضور هزار و 200 نفر از خواهران و برادران در بخش آوایی برگزار شد.

این مسابقات به مدت 12 روز (6 روز خواهران و 6 روز برادران) برگزار شد و 160 نفر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعاخوانی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

یادآور می‌شود، راه‌یافتگان به مرحله استانی این دوره از مسابقات در بخش خواهران روز گذشته چهارشنبه ۱۸ مردادماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha