اعزام ۳۹۲ زائر کم‌برخوردار چهارمحال‌وبختیاری به کربلای معلی
کد خبر: 4166462
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
در قالب پویش «سفیر احسان»

اعزام ۳۹۲ زائر کم‌برخوردار چهارمحال‌وبختیاری به کربلای معلی

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اجرای پویش «سفیر احسان» با هدف اعزام افراد کم‌برخوردار استان به سفر معنوی اربعین، گفت: امسال در قالب این طرح، ۳۹۲ نفر از استان به زیارت اربعین حسینی اعزم شدند.

پیاده روی اربعین

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چهارمحال‌وبختیاری، محمد کریمی، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان با اشاره به اجرای پویش «سفیر احسان» با هدف اعزام افراد کم‌برخوردار جامعه به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی به سفر معنوی اربعین، اظهار کرد: امسال در قالب این طرح، 392 نفر از استان به زیارت اربعین حسینی اعزم شدند.

وی ادامه داد: طرح سفیر احسان با حمایت و پشتیبانی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان انجام شد و گروه‌های جهادی مجری طرح بودند.

کریمی بیان کرد: در راستای طرح اعزام افراد کم‌برخوردار جامعه به زیارت اربعین، مبلغی بین پنج میلیون تا هفت میلیون ریال به حساب گروه‌های جهادی واریز شد و این گروه‌ها همت کرده و مابقی مبلغ را از خود فرد یا خیران جذب و این افراد را با اولویت زائراولی‌ها به این سفر معنوی اعزام کردند.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گفت: آخرین گروه از این زائران نیز در قالب پویش یاد شده، دو روز قبل به کربلای معلی مشرف شدند.

انتهای پیام
captcha