ملت ایران در سال 57 به استعمارگران نه قاطع گفتند
کد خبر: 4200166
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
امام جمعه مهاباد:

ملت ایران در سال 57 به استعمارگران نه قاطع گفتند

ماموستا عبدالسلام امامی گفت: ملت بزرگ کشورمان در بهمن سال 1357 به استعمارگران قاطعانه «نه» گفتند و راه خود را از دشمنان جدا کردند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد امروز 27 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن اینکه از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی به عمل آورد، گفت: ملت بزرگ کشورمان در بهمن سال 57 در حرکت انقلابی و با رهبری علمای ربانی خود به استعمارگران یک « نه » قاطعانه گفتند.

وی ادامه داد: ملت غیور کشورمان با خروش انقلابی خود سرنوشت کشورمان را به دست گرفتند از این طریق راه خود را از دشمنان این مرز و بوم برای همیشه جدا کردند و ثابت کردند می‌توانند روی پای خود بایستند.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: عظمت، شگفتی و شکوه انقلاب اسلامی زمانی بیش از پیش نمایان می‌شود که با مختصات و سیاست‌های نادرست رژیم ساقط شده آشنایی پیدا کنیم و نسبت به اتفاقات ناخوشایند آن دوران معرفت کسب کنیم و این مسائل را به نسل جوان و رای اولی منعکس کنیم.

ماموستا امامی فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و ادامه داد: این ایام بهترین فرصت برای دلجویی از خانواده معظم شهداء و ایثارگران همچنین جان بر کف‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که نباید از آن غفلت بورزیم.

وی با اشاره به اینکه تا فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فرصت زیادی نمانده است، برای حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رای ابرازامیدواری کرد و گفت: این دوره نیز همانند سنوات قبل حماسه باشکوه و خیره‌کننده‌ای رقم خواهیم زد به طوری که ایادی استکبار جهانی به ویژه آمریکا از این همه جلال و عظمت حیرت کنند.

انتهای پیام
captcha