مردم‌سالاری در همه شئون کشور جریان دارد
کد خبر: 4200168
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
امام جمعه میاندوآب:

مردم‌سالاری در همه شئون کشور جریان دارد

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی مردم‌سالاری در همه شئون کشورمان جریان پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، امروز 27 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی خوشبختانه شاهد شدیم مردم‌سالاری در همه شئون کشور به معنای واقعی کلمه جریان پیدا کرده است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه رژم ستم‌شاهی به معنای تام کلمه خودرای بود و با توسل به ستم اجرای همه سیاست‌های خود را دنبال می‌کرد، گفت: سران این رژیم بر همه جوانب زندگی مردم حکومت جابرانه داشتند و نیز از سوی دولت‌های مستکبر به شدّت حمایت می‌شدند.

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: ملّت ما نه‌تنها به آن رژیم مستبد بلکه به آمریکا و همه آنانی که او را در بند استعمار می‌خواستند، «نه» گفت و بر رأی خود استوار ماند و به یاری خدا پیروز شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تاسیس کرد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در برهه کنونی همه امور با نظر، خواست و مطابق اراده ملت مدیریت می‌شود، ادامه داد: برپایی انتخابات در عرصه‌های گوناگون اعم از مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و ... گواه استقرار حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری در کشورمان است.

وی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و بیان داشت: امیدوار هستیم در کشورمان همیشه جشن، سرور و شادی باشد و مشکلات مختلف مردم یک به یک با عنایت خداوند متعال و با تکیه بر اهل بیت(ع) حل بشود و کشورمان در مسیر سعادت و سربلندی گام بردارد.

انتهای پیام
captcha