ملت ایران با قدرت خودباوری قله‌های رفیعی را فتح کردند
کد خبر: 4202652
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
فرمانده سپاه بوکان:

ملت ایران با قدرت خودباوری قله‌های رفیعی را فتح کردند

سهراب سعیدی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی توانستند قله‌های رفیعی را فتح کنند.

سهراب سعیدی، فرمانده سپاه بوکانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سهراب سعیدی، فرمانده سپاه بوکان، امروز 10 اسفند در جمع اساتید و دانشجویان نخبه این شهرستان، ضمن یادآوری فرا رسیدن 11 اسفند روز انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: به واسطه قدرت خودباوری ملت ایران در طول سال‌های گذشته توانستیم قله‌های رفیعی را فتح کنیم.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در طول سال‌های گذشته شکست هیمنه آمریکا در خاورمیانه و حتی جهان را شاهد شدیم، ادامه داد: امروز ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند و در سطح دنیا نیز یک حکومت مطرح به شمار می‌رود که در معادلات مختلف به معنای واقعی کلمه تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: امروز این موضوع بر کسی پوشیده نیست که ایران اسلامی در حوزه‌های موشکی، نانو، صنعتی، پزشکی، سلول‌های بنیادی، هوا و فضا و ... جز اولین‌ها در جهان است، ادامه داد: باید تلاش کنیم با انتخاب‌های درست‌مان این روند رو به رشد کشورمان را روز به روز تقویت کنیم.

فرمانده سپاه بوکان مشارکت حداکثری در انتخابات را ضامن پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در همه عرصه‌ها دانست و ادامه داد: انتخاب آگاهانه می‌تواند در توسعه کشورمان در همه حوزه‌ها بسیار تاثیرگذار باشد، پس باید براساس معیارهایی که امامین انقلاب مطرح‌ کرده‌اند به انتخاب دست بزنیم.

وی صداقت، مردم‌داری، ولایت‌مداری، خستگی‌ناپذیری، سخن‌وری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای دفاع از منافع کشور و دینداری را ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح دانست و گفت: باید کارنامه، پیشینه زندگی شخصی و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نامزدها را بررسی کرده همچنین برنامه‌ها و اهداف‌شان برای ورود به مجلس را واکاوی کنیم.

سعیدی ضمن اشاره به اینکه برخی از روی جهل، ناآگاهی یا عناد رای ندادن را تبلیغ می‌کنند و مردم را از شرکت در این رویداد سیاسی و اجتماعی دلسرد می‌کنند، اضافه کرد: باید این موضوع را در نظر بگیریم رأی ندادن خود یک شکل دیگری از انتخاب است، انتخاب تفکری می‌باشد که شما در گزینش آن هیچ نقشی نداشته‌اید و باید چهار سال تبعات آن را تحمل کنید.

انتهای پیام
captcha